مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 بهمن 1399 ساعت 14:002021-02-17ورزشي

لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس مقام چهارم کشور را از آن خود کرد


تنها نماینده خراسان جنوبی در مرحله نهایی سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با غلبه بر تیم پرسپولیس بهبهان در جایگاه چهارم رقابت ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در آخرین روز از مرحله پایانی مسابقات سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور یادواره سردار شهید حسین پورجعفری به میزبانی تهران در سالن سردار شهید حاج ناجا قم گذشت، در مقابل نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون، تیم صدرنشین جدول گروه M مسابقات با نتیجه تساوی 22 با کسب یک امتیاز با ارزش به رختکن رفت و شگفتی ساز شد.

تنها نماینده خراسان جنوبی در دور برگشت از مرحله سوم این رویداد ورزش ملی همچنین مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت که با نتیجه 27 بر 20 حریف را شکست داد و به دو امتیاز با ارزش دست پیدا کرده بود.

دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور با حضور تیم.

های صنعت مس کرمان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا قم، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان فراز بام خاییزدهدشت، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آغاز و تیم زغال سنگ طبس برای تعیین تیم قهرمان برگزار شد.

گفتنی است؛ تیم زغال سنگ طبس خراسان جنوبی در این ماراتن ملی طی 16 بازی با کسب 15 امتیاز در جایگاه چهارم لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس مقام چهارم کشور را از آن خود کرد

لیگ برتر هندبال | زغال سنگ طبس مقام چهارم کشور را از آن خود کرد